7 Eylül 2010 Salı

BAYRAMA HAZIRLIK

Bayram gelmeden önce teleş sarar beni, ne diksem ne yapsam paniği alır yürür.
Bence en güzel anlardandır herkez tiril tiril giyinir,birşey alınmıcaksa eğer tertemiz o güne özel ütüler yapılır,  ufak da olsa insanlar birbirinin eksiğini almaya çalışır.Aile güzel sofralarda uzun sohbetler dalar uzakdakiler gelir. Ben çok şanslıyım ablaşım geliyor :))
Onu ve kızı (kendini prenses, bizide nedimeleri sanan ;b ) küçük meleğimizi görebileceğim.İki lafının biri plensesim ben!! olduğu için biz ona kısaca PLENSES! diyoruz.
Neyse fazla çenem düşmeden anlatmak istediğim, acil tarafından (çünkü; çok geç kaldım:(  )bişeyler dikmem ve hediyelerimi hazırlamam lazım biraz nette baktım birşeyler oluşdu aklımda paylaşayım hemennnnnn :))

3 yorum:

  1. bayram gelince beni de sarar ne giysem ne alsam ne taksam telaşı halen daha karar verebilmiş bile değilim :(
    3. elbise güzelmiş bu arada

    sevgiler

    www.gulcinyaman.info

    YanıtlaSil
  2. Gülçinyaman
    Fikir verdiğin için teşekkürler:) acele etmemiz lazım şıkır şıkır dolaşmamız lazım kıskananları çetlatmamız lazım yani daha çook iş var:))

    YanıtlaSil
  3. blogunu biraz önce keşfettim :) çok tatlıymış :) elbiselere bayıldım bende beklerim :)

    http://fashionwithmelis.blogspot.com

    YanıtlaSil